Workout

Jillian Michaels | Body Revolution

3. července 2012 v 19:20 | G.i.r.a.f.f.e*
Dovolte, abych vám představila další z řady úžasných cvičení od Jillian Michaels. Troufám si říct, že Jill je v tomto oboru velmi známá a pokud jste o ní doposud neslyšeli... styďte se :D né, dělám si srandu :D.
Takže, abych to upřesnila. Toto cvičení vás bude provázet po dobu 90 dní. Prý vám to pomůže zrychlit metabolismus a změny mají být velmi veké. Takže se možná ani nepoznáte .D.
Tady pro vás mám takovou inspiraci, je to obrovská změna, těším se, až budu u 90. dne heart icon tiny.



Tak co, jste rozhodnuti se do cvičení s Jill pustit? V tom případě vám napíšu pár základních informací:
• Na cvičení budete potřebovat činky, které si můžete nahradit třeba PET láhvemi s vodou, ale veřte mi, že činky se obravdu vyplatí. :))
• Dále ke cvičení budete potřebovat resistance cable. Je to guma s držátkama, můžete se po ní porozhlédnout na internetu, například tady: http://www.insportline.cz/3145/nastavitelny-gumovy-expander-insportline-ce3320
• Samozřejmě, pokud chcete Jill podpořit můžete si celou sadu cvičení koupit, je to na vás. :))

A jak cvičit?

Vše vám vysvětlím takhle:
1. MĚSÍC:
1. týden: Workout 1, Workout 2, Cardio 1, Workout 1, Workout 2, Cardio 1 (na každý den jedno cvičení, v neděli je odpočinek)
2. týden:Workout 1, Workout 2, Cardio 1, Workout 1, Workout 2, Cardio 1 (pokaždé je v neděli odpočinek)
3. týden: Workout 3, Workout 4, Cardio 1, Workout 3, Workout 4, Cardio 1
4. týden: Workout 3, Workout 4, Cardio 1, Workout 3, Workout 4, Cardio 1

2. MĚSÍC:
1. týden: Workout 5, Workout 6, Cardio 2, Workout 5, Workout 6, Cardio 2
2. týden: Workout 5, Workout 6, Cardio 2, Workout 5, Workout 6, Cardio 2
3. týden: Workout 7, Workout 8, Cardio 2, Workout 7, Workout 8, Cardio 2
4. týden: Workout 7, Workout 8, Cardio 2, Workout 7, Workout 8, Cardio 2

3. MĚSÍC:
1. týden: Workout 9, Workout 10, Cardio 3, Workout 9, Workout 10, Cardio 3
2. týden: Workout 9, Workout 10, Cardio 3, Workout 9, Workout 10, Cardio 3
3. týden: Workout 11, Workout 12, Cardio 3, Workout 11, Workout 12, Cardio 3
4. týden: Workout 11, Workout 12, Cardio 3, Workout 11, Workout 12, Cardio 3

Stahujte kliknutím na příslušné cvičení, odkazy jsou dány vždy jen jednou, poté v 2. fázi týdne cvičíte to samé jako v 1. fázi týdne!
Doufám, že jste to pochopili.
V neděli je prostě takový odpočinkový den. :D
Jen vás upozorňuji, nedávejte si pauzu delší jak dva dny, můžete pak začít rovnou od začátku. :)

A na závěr tady máte takové motivační video :)). Mě motivovalo hodně :)).

 
 

Reklama